ΧΑΣΤΕ 20 ΚΙΛΑ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ!!!

ΧΑΣΤΕ 20 ΚΙΛΑ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ!!!

Αλήθεια τώρα; Μπήκες να διαβάσεις αυτό το κείμενο; Αφού μπήκες λοιπόν έχω να σου πω κάτι. Αναρωτήσου πόσες φορές έχεις μπει στην διαδικασία να το κάνεις αυτό. Να χάσεις δηλαδή γρήγορα κιλά με περίεργες δίαιτες που σου υπόσχονται φύκια με μεταξωτές κορδέλες. Αφού δεν τα έχεις καταφέρει έως τώρα με αυτή τη μέθοδο, τι πιστεύεις ότι θα αλλάξει αυτή τη φορά; Θες να σου απαντήσω; ΤIΠΟΤΑ!!! Θα χάσεις 5 κιλά σε μια εβδομάδα, μετά δεν θα χάνεις γιατί το σώμα σου αισθάνεται απειλή με αυτό που του κάνεις με αποτέλεσμα στη συνέχεια να τρως και να βάζεις. Και μετά έρχεται η απογοήτευση και τα παρατάς, μέχρι την στιγμή που θα εμφανιστεί μια άλλη «super δίαιτα». Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι αλλάζοντας διατροφικές συνήθειες μπορείς να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα, σε μεγαλύτερο βέβαια χρονικό διάστημα αλλά εφόρου ζωής. Χωρίς να μπαίνεις κάθε φορά σε αυτόν τον φαύλο κύκλο και ξεμπερδεύοντας μια για πάντα με το να ασχολείσαι συνεχώς με το βάρος σου.

ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΤΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ!!!

  • Όταν χάνετε βάρος πολύ γρήγορα, αυτό οδηγεί σε σημαντική μείωση μυϊκού ιστού και υγρών και όχι λίπους όπως πολλοί πιστεύετε. Αυτό οφείλεται στο γλυκογόνο που καίγεται για ενέργεια, καθώς η περιορισμένη διατροφή δεν φέρνει αρκετή ενέργεια στο σώμα, γι ‘αυτό πρέπει να χρησιμοποιεί τα αποθέματα του. Αυτή η μείωση έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση του μεταβολισμού, δηλαδή να καίτε λιγότερες θερμίδες την ημέρα.
  • Ταχεία πτώση των επιπέδων γλυκόζης αίματος και συμβάντα υπογλυκαιμίας.
  • Χαλαρή επιδερμίδα στην κοιλιά, τα χέρια και τα πόδια. Αυτό συμβαίνει επειδή το δέρμα έχει χάσει την ελαστικότητά του και δεν είχε χρόνο να συρρικνωθεί με το υπόλοιπο σώμα. Παρόλο που αυτό μπορεί να μην έχει συνέπειες για την υγεία, μπορεί να προκαλέσει ψυχική δυσφορία λόγω της εξωτερικής εμφάνισης του σώματος.
  • Μπορεί να προκαλέσει ουρική αρθρίτιδα. Η κέτωση που σχετίζεται με δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες φαίνεται να προκαλεί ουρική αρθρίτιδα.
  • Απώλεια ενέργειας για να βγούμε έξω και να συνεχίσουμε να κάνουμε σωματική άσκηση. Η πλειοψηφία αυτών των μεθόδων απώλειας βάρους έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Οι μύες σας αποδίδουν καλύτερα όταν καταναλώνετε υδατάνθρακες.
  • Προβλήματα στο έντερο όπως δυσκοιλιότητα λόγω χαμηλότερης πρόσληψης από τη συνηθισμένη φυτικών ινών και λιπών.
  • Ανεπαρκής πρόσληψη βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, που θα σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι. Τα συμπτώματα αυτής της ανεπάρκειας είναι χαμηλή ενέργεια, κούραση, αδύναμο ανοσοποιητικό, απώλεια οστικής μάζας, βλάβη στο νευρικό σύστημα μακροπρόθεσμα. Εάν είστε ήδη σε χαμηλά επίπεδα πριν ξεκινήσετε τη δίαιτα, τότε η επίδραση των ελλείψεων θα εμφανιστεί νωρίτερα. Για παράδειγμα, η έλλειψη βιταμίνης D, ασβεστίου και φωσφόρου μπορεί να οδηγήσει σε αδύναμα και εύθραυστα οστά. Επιπλέον, η κόπωση και η αναιμία μπορεί να προκύψουν εξαιτίας της έλλειψης σιδήρου και βιταμίνης Β12.
  • Ισχυρή πιθανότητα να ξανακερδίσετε το χαμένο βάρος και περισσότερο όταν βγείτε από αυτό το πρόγραμμα διατροφής. Η απλή εξήγηση γι ‘αυτό είναι ότι το σώμα αποκαθιστά το γλυκογόνο στους μύες και το συκώτι σας και μαζί με το γλυκογόνο πηγαίνει και νερό.

Η γρήγορη απώλεια βάρους μπορεί να δώσει άμεσα αποτελέσματα, αλλά μπορεί να οδηγήσει και σε ένα κατεστραμμένο σώμα τόσο διανοητικά όσο και σωματικά.

Για να επιτευχθεί μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους πρέπει να μάθουμε να εκτιμούμε τα τρόφιμα ως καύσιμα που μας δίνουν ενέργεια και να αντικαταστήσουμε τα επεξεργασμένα τρόφιμα που δεν μπορούν να ενεργοποιήσουν σωστά το σώμα, με πραγματικά τρόφιμα που μπορούν. Μετά από λίγο αυτό θα γίνει δεύτερη φύση και δεν θα μοιάζει σαν καθημερινός αγώνας. Πολύ λίγοι άνθρωποι τρώνε μόνο για αυτό το λόγο. Για τους περισσότερους είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίζουν τα συναισθήματά τους όπως το άγχος, ο θυμός, η κατάθλιψη ή μία δύσκολη ή καλή ημέρα. Θα πρέπει να αρχίσετε να αναγνωρίζετε τι σας κάνει να θέλετε να φάτε όταν δεν είστε πεινασμένοι και να έχετε ένα σχέδιο αντιμετώπισης για αυτές τις στιγμές. Αφού εντοπίσετε τι πραγματικά συμβαίνει, προσπαθήστε να παρατηρήσετε πότε εμφανίζονται αυτά τα συναισθήματα και εκείνη τη στιγμή προτιμήστε να κάνετε κάτι άλλο, όπως μία βόλτα ή να μιλήσετε σε κάποιον φίλο. Απλά μην χρησιμοποιείτε το φαγητό ως θεραπεία του προβλήματος.

Όσο συνηθισμένο και αν ακούγετε, ο μόνος τρόπος για να χάσετε βάρος και αυτό να διατηρηθεί εφόρου ζωής, είναι να αλλάξετε διατροφικές συνήθειες και να ξεκινήσετε κάποιου είδους δραστηριότητα. Εάν υπήρχε μαγικός τρόπος για να χάνει κάποιος κιλά θα τον χρησιμοποιούσαμε και εμείς οι διαιτολόγοι για να έχουμε περισσότερη πελατεία. Είναι τόσο απλό. Μη δυσκολεύεις άλλο τη ζωή σου με το να ασχολείσαι συνεχώς με το βάρος σου, απαλλάξου από αυτό και απόλαυσε τη ζωή, κάνοντας πιο σημαντικά και δημιουργικά πράγματα.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ

ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ

Το βάρος που οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν μετά τη διακοπή καπνίσματος δεν είναι αρκετά σημαντικό τις περισσότερες φορές ώστε να επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία. Αυτό μπορεί να μην ισχύει σε εκείνους που είναι ήδη υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, αλλά για τα περισσότερα άτομα η ελαφριά αύξηση του σωματικού βάρους δεν θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία. Η απομάκρυνση από τη νικοτίνη, η οποία διαρκεί περίπου τρεις ημέρες, μπορεί μερικές φορές να σας κάνει να αισθάνεστε πεινασμένοι, οπότε πριν μπείτε στον πειρασμό να φάτε, σκεφθείτε αν πραγματικά το θέλετε ή το κάνετε λόγω της στέρησής σας από το τσιγάρο. Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε ζάχαρη ή υδατάνθρακες μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της διάθεσης προσωρινά, αλλά επίσης να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους.

Πολλοί άνθρωποι παίρνουν βάρος από την διακοπή καπνίσματος με αποτέλεσμα να ξεκινούν δίαιτα. Όταν συμβεί αυτό, είναι πολύ δύσκολο να γίνουν και τα δύο ταυτόχρονα, γι αυτό και οι περισσότεροι σταματούν την προσπάθεια. Για να πετύχει, απλά εστιάστε στη διατήρηση του σημερινού σας βάρους, ενώ διαχειρίζεστε την διακοπή καπνίσματος. Αφού αισθάνεστε άνετα με την κατάστασή σας χωρίς τσιγάρο, μπορείτε να στρέψετε την προσοχή σας στο πρόσθετο βάρος. Εν μέρει, έχει να κάνει με την ανάγκη αντικατάστασης της πράξης του καπνίσματος. Οι καπνιστές έχουν ισχυρή σχέση «χέρι-προς-στόμα» και το φαγητό είναι μια δραστηριότητα από το χέρι στο στόμα.

Καλό θα είναι να σκεφθείτε πριν την διακοπή του καπνίσματος να κάνετε μία μικρή προετοιμασία όσον αφόρα την διατροφής σας. Μια δίαιτα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, βοηθάει να είσαστε σωματικά και συναισθηματικά καλύτερα, γεγονός που με τη σειρά του διευκολύνει τη διατήρηση της καθημερινής προσπάθειας που απαιτείται κατά τους πρώτους μήνες της διακοπής του καπνίσματος.

Συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την προσπάθειά σας

  • Δώστε προσοχή στις μερίδες: τοποθετήστε μικρή ποσότητα στο πιάτο σας, από όλες τις ομάδες τροφίμων.
  • Διαβάστε τις ετικέτες: δώστε προτεραιότητα στα τρόφιμα με χαμηλά λιπαρά και υψηλά σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.
  • Κρατήστε τους πειρασμούς έξω από το σπίτι: αν δεν υπάρχουν ανθυγιεινά τρόφιμα στο σπίτι τότε δεν θα φάτε.
  • Πίνετε άφθονο νερό: Αν έχετε την ανάγκη να φάτε, πίνετε πρώτα ένα ποτήρι νερό. Πολλές φορές οι άνθρωποι μπερδεύουν την δίψα με την πείνα.
  • Εάν το 80% των γευμάτων και των σνακ που τρώτε σε μια εβδομάδα είναι υγιεινά, στις σωστές μερίδες και ώρες, το άλλο 20%μπορεί να είναι κάποιες απολαύσεις.
  • Δοκιμάστε να φάτε 5 ή 6 μικρά γεύματα καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η ώθηση για σνακ είναι έντονη από την αρχή της διακοπής, έτσι, τρώγοντας συχνά και μικρά γεύματα ελαχιστοποιείτε τις πιθανότατες να φάτε μεγάλη ποσότητα. Τα συχνά, μικρά γεύματα μπορούν να αυξήσουν το μεταβολισμό σας.
  • Αρχίστε να ασκείτε τακτικά. Το κάπνισμα λέγεται ότι αυξάνει ελάχιστα το μεταβολισμό εξαιτίας της νικοτίνης που είναι διεγερτική. Όταν σταματήσετε το κάπνισμα, μπορείτε να κάψετε λιγότερες θερμίδες, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους. Η τακτική άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας ώστε να καίτε περισσότερες θερμίδες. 30 λεπτά άσκησης την ημέρα μπορεί να κάνει τη διαφορά. Η άσκηση βελτιώνει επίσης τη διάθεση, κάτι που βοηθάει στη ρύθμιση της όρεξης.
  • Αποσπάστε τον εαυτό σας: Προσθέστε επιπλέον δραστηριότητες στην καθημερινότητα σας. Η πλήξη σας ωθεί στην κατανάλωση φαγητού αλλά και στο κάπνισμα.
  • Κοιμηθείτε καλά: η έλλειψη ύπνου πολλές φορές σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι και πεινασμένοι.

Τα οφέλη από την διακοπή καπνίσματος πολλά, όπως:

  • Οι πνεύμονες και η καρδιά θα είναι πιο δυνατοί.
  • Αποφυγή σοβαρών προβλημάτων υγείας.
  • Το δέρμα θα φαίνεται πιο νεανικό.
  • Τα δόντια θα είναι πιο λευκά.
  • Θα έχετε καλύτερη αναπνοή.
  • Τα μαλλιά, τα ρούχα και τα χέρια θα μυρίσουν καλύτερα.
  • Θα έχετε περισσότερα χρήματα όταν δεν αγοράζετε τσιγάρα.
  • Θα έχετε καλύτερες επιδόσεις στον αθλητισμό ή σε άλλες σωματικές δραστηριότητες.

Το κάπνισμα προκαλεί ασθένειες όπως καρκίνο του πνεύμονα, καρδιαγγειακές παθήσεις και πλήθος σοβαρών προβλημάτων υγείας. Αλλά και η αύξηση του σωματικού βάρους μπορεί να επιφέρει επιπτώσεις στην υγεία. Η απόκτηση μιας συνήθειας απαιτεί χρόνο, τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά. Κάντε ένα βήμα τη φορά.